تبلیغات محیطی در محوطه بناهای تاریخی، ساماندهی می‌شود

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه و احیا، جلسه هم‌اندیشی مدیران کل موزه‌ها و صندوق توسعه احیا، امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در عمارت مسعودیه برگزار شد.

این جلسه با حضور شهاب طلائی، مدیرعامل صندوق توسعه و احیا، و پنج نفر از مدیران موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی تهران شامل جبرئیل نوکنده، مدیرکل موزه ملی ایران، محمدجواد اینان‌لو شاهوردی، مدیر موزه ملی فرش ایران، آفرین امامی، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، بیژن مقدم، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران و سید حسین علوی، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ سعدآباد برگزار شد.

موضوع جلسه امروز، ساماندهی تبلیغات محیطی در محوطه بناهای تاریخی بود، که اخیرا از سوی وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در قالب یک ماموریت مهم، به صندوق توسعه و احیا سپرده شده است.

در جلسه امروز، مدیران پنج مجموعه فرهنگی و همچنین مدیر عامل صندوق توسعه و احیا، بر هم‌افزایی، هم‌فکری و هم‌اندیشی در توسعه ظرفیت‌های اقتصادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و تولیدات ملی تاکید کردند.

مدیران حاضر در جلسه امروز، توافق کردند که در زمینه فرآیند انعقاد قرارداد، مفاد آن و همچنین محتوای تبلیغاتی قابل انتشار در بناهای تاریخی، در هماهنگی کامل با یکدیگر، همکاری کنند.
لازم به ذکر است اجرای طرح‌هایی از این دست، ظرفیت اقتصادی تبلیغات و اطلاع‌رسانی در پنج بنای تاریخی و فرهنگی تهران شامل کاخ نیاوران، مجموعه فرهنگی تاريخی سعدآباد، مجموعه جهانی كاخ گلستان، موزه ملی ايران و موزه فرش را فعال می‌کند و در نتیجه آن ظرفیت درآمدزایی این بناها افزایش می‌یابد.

نوشته تبلیغات محیطی در محوطه بناهای تاریخی، ساماندهی می‌شود اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *