نمایشگاهی به میزبانی خانه تاریخی آبشنگ اصفهان

این نمایشگاه به مناسبت هفته صنایع‌دستی با حضور دانشجویان رشته‌های مختلف هنری و با محوریت دست‌ساخته‌های دیوارکوب با تکنیک و روش آزاد برگزار می‌شود.

این اولین فراخوان برای هنرمندان صنایع‌دستی بود که با استقبال بسیار زیاد هنرمندان و دانشجویان رشته‌های هنری مواجه شد و به علت محدودیت در زمان و تعداد آثار، مقرر شد که نمایشگاه دیگری در آینده نزدیک برای نمایش آثار هنرمندانی که موفق به حضور در این مجموعه نشدند، برگزار شود.

در این نمایشگاه ۲۰ دانشجو و هنرمند از رشته‌های گرافیک، نقاشی و سایر رشته‌های هنری نزدیک به ۲۰۰ اثر را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

نام گروه هنری هاویر به معنای «در یاد مانده است» است و هدف از برگزاری این نمایشگاه علاوه بر خلق آثار به‌یادماندنی، کمک به هنرمندان در جهت ورود به بازار کار و راه‌اندازی کسب‌وکار بوده که در همین راستا کارگاه عملی دست‌ساخته‌های دیوارکوب نیز به‌عنوان بخش جنبی نمایشگاه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه هاویر تا ۲۶ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به نگارخانه صفوی در خانه تاریخی آبشنگ، واقع در اصفهان، خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطرس و وحید، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه‌ کنند.

انتهای پیام

نوشته نمایشگاهی به میزبانی خانه تاریخی آبشنگ اصفهان اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *