ظرفیت تخصصی بسیج در اختیار ادارات؛ تربیت اسلامی برای ایجاد ساختار اسلامی

مهندس «‌علی صفری» در نشست با فرمانده و اعضای پایگاه بسیج شهید متوسلیان که امروز صبح در عمارت مسعودیه برگزار شد، با بیان این که بسیج باید در فرایند تحقق انقلاب اسلامی نقش مهم و اساسی داشته باشد، اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های ما در بسیج ایجاد ساختاری اسلامی بر مبنای پایه‌ریزی روابط اسلامی و تربیت نیروی انسانی است.

وی تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اصلاح لازمه رسیدن به این هدف عالی است و معتقدم باید اصلاح را از خودمان آغاز کنیم تا بتوانیم این اصلاح را مشمول جامعه نیز کنیم.

این مسئول با اشاره به منابع موثر در تسریع و تحقق چنین آرمانهایی تصریح کرد: کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی» که شامل سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری است می‌تواند یکی از موثرترین و کاربردی‌ترین منابع در راستای تحقق این اهداف باشد و بتوانیم اموزههای این حوزه‌ را در اختیار همگان قرار دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد بسیج خاطرنشان کرد: توانسته‌ایم از متخصصان حوزه‌های متعدد در تمام ظرفیت‌ها و حوزه‌های تخصصی گرداوری کنیم و آمادگی داریم تا این ظرفیت را در اختیار صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی نیز قرار دهیم و نسبت به رفع مطالبات تخصصی ادارات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی به بسترهای آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و … اشاره کرد و گفت: تمام حوزه‌ها مشمول نیروهای متخصص و اموزش دیده بسیج هستند و می‌توانیم از این ظرفیت در راستای رشد و توسعه ادارات استفاده کنیم.

تعلیم و تربیت از اولویت‌های ماست

«نیما لبافی» فرمانده بسیج شهید متوسلیان نیز در آغاز این نشست، ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد پیش‌رو با بیان این که تعلیم و تربیت نیروهای متخصص و در عین حال آزموده، متدین و باتقوا و همچنین مقید به انقلاب اسلامی جزو رسالت‌های ماست، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که ما باید نسبت به آن هدفمند پیش برویم مسئله تعلیم و تربیت است که باید مورد توجه جدی باشد و ما نیز نسبت به تحقق این مهم در حال برنامه ریزی هستیم.

وی از پرورش نسل جدید براساس موازین دینی، فرهنگی و براساس ساختارهای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: برنامه‌های متعدد را با حضور اعضای بسیج تدوین کردیم که در خصوص انجام این وظایف نیز اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این نشست نیز تبیین برنامه‌ها و وظایف اعضای بسیج مورد بررسی قرار و گفتمان قرار گرفت.

انتهای پیام

نوشته ظرفیت تخصصی بسیج در اختیار ادارات؛ تربیت اسلامی برای ایجاد ساختار اسلامی اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *