دوره‌های آموزشی رایگان سامانه ستاد از اختصاصی تا عمومی

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی، در صورت نیاز به دوره‌های آموزشی سامانه ستاد، به یکی از دو روش موجود میتوان اقدام کرد که شامل دوره‌های آموزشی عمومی رایگان و دوره‌های آموزشی اختصاصی رایگان می‌شود.

در خصوص دوره‌های آموزشی اختصاصی رایگان شرایط اینگونه است که همه دستگاه‌های اجرایی در صور نیاز به دوره‌های آموزشی به صورت اختصاصی، میتوانند از طریق منوی «تیک تینگ(موجود در کارتابل‌ها)» درخواست دوره آموزشی خود را ارسال کرده تا بعد ازبررسی درخواست توسط کارشناسان مربوطه، هماهنگی لازم جهت برگزاری دوره انجام شود.

درخصوص دوره‌های آموزشی عمومی رایگان نیز این گونه است که همه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی متقاضی می‌توانند به صورت روزانه، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰ برای دستگاه های اجرایی و از ساعت ۱۴ تا ۱۵ برای بخش خصوصی به صورت آنلاین برگزار می‌شود که میتوانند از طریق لینک موجود در آن شرکت کنند.

این لینک به صورت « https://online5.magamooz.com/lmssetadiran» است و از طریق آن دسترسی به فایل زمان‌بندی و نوع کلاس‌های آموزشی قابل دسترسی است.

گفتنی است؛ مزایده صندوق توسعه و احیای میراث فرهنگی برای اولین بار به صورت مجازی و الکترونیکی و از طریق سامانه ستاد الکترونیکی دولت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نوشته دوره‌های آموزشی رایگان سامانه ستاد از اختصاصی تا عمومی اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *