«امید غنمی» با بیان این که یکی از ماموریت های صندوق براساس اساسنامه در حوزه گردشگری مرتبط با تبلیغات بناهای تاریخی است، اظهار کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی نه تنها در برند شدن تاسیسات گردشگری و میراث فرهنگی کشور اهمیت دارد بلکه یکی از اقداماتی است که میتواند به جذابیتهای یک بنا برای بازدید بیفزاید.
قائم مقام مدیرعامل صندوق توسعه و احیا هدف اصلی از تبلیغات در بناهای تاریخی را ایجاد تسهیلات و معرفی هر چه بهتر برای افزایش جذابیت های بنا عنوان کرد و گفت: این قبیل اقدامات جزو مسائلی است که به جد دنبال میکنیم و سعی داریم تا این رویکرد را در راستای حمایت از میراث فرهنگی پیش ببریم.
غنمی به برگزاری نشستهای تخصصی با شرکتهای تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: در این نشست های تخصصی صحبت هایی در خصوص تبلیغات در بناهای تاریخی انجام دادیم و امیدوار هستیم این فرایند با سرعت به اجرا برسد.
انتهای پیام
نوشته تبلیغات در بناهای تاریخی و فرهنگی با محوریت ایجاد جذابیت برای بازدیدکنندگان اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.
بدون دیدگاه