تبلیغات در بناهای تاریخی و فرهنگی با محوریت ایجاد جذابیت برای بازدیدکنندگان

«امید غنمی» با بیان این که یکی از ماموریت های صندوق براساس اساسنامه در حوزه گردشگری مرتبط با تبلیغات بناهای تاریخی است، اظهار کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی نه تنها در برند شدن تاسیسات گردشگری و میراث فرهنگی کشور اهمیت دارد بلکه یکی از اقداماتی است که می‌تواند به جذابیت‌های یک بنا برای بازدید بیفزاید.

قائم مقام مدیرعامل صندوق توسعه و احیا هدف اصلی از تبلیغات در بناهای تاریخی را ایجاد تسهیلات و معرفی هر چه بهتر برای افزایش جذابیت های بنا عنوان کرد و گفت: این قبیل اقدامات جزو مسائلی است که به جد دنبال می‌کنیم و سعی داریم تا این رویکرد را در راستای حمایت از میراث فرهنگی پیش ببریم.

غنمی به برگزاری نشست‌های تخصصی با شرکت‌های تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: در این نشست های تخصصی صحبت هایی در خصوص تبلیغات در بناهای تاریخی انجام دادیم و امیدوار هستیم این فرایند با سرعت به اجرا برسد.

انتهای پیام

 

نوشته تبلیغات در بناهای تاریخی و فرهنگی با محوریت ایجاد جذابیت برای بازدیدکنندگان اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *