رونمایی از واگذاری پانزده بنای تاریخی به بخش خصوصی با مشارکت صندوق احیا

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه و احیا، مراسم رونمایی با حضور موسی فکور، معاون عمرانی استاندار گیلان، شهاب طلائی، مدیر عامل صندوق توسعه و احیا، ولی جهانی، مدیر کل میراث فرهنگی استان گیلان، امین بابایی فرماندار سیاهکل، محمدیان، رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان سیاهکل، تیمور پورحیدری مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان برگزار شد.

طلائی در این مراسم گفت: صندوق احیا با هدف تسریع در احیای بناهای تاریخی تاسیس شده است و هدف آن جذب مشارکت مردمی در این زمینه است.

او افزود: بناهای تاریخی تا ابد متعلق به دولت است و صندوق توسعه و احیا فقط بناها را به شرط مرمت و احیا در مدت معین به مردم واگذار می‌کند.

مدیرعامل صندوق ادامه داد: صندوق با برگزاری مزایده و جذب سرمایه‌گذار بومی دارای اهلیت، امروز عملیات مرمت کاروانسرای تی‌تی سیاهکل که ثبت جهانی شده را آغاز می‌کند و این موید این موضوع است که ثبت جهانی شدن، تعارضی با واگذاری بنا به بخش خصوصی برای مرمت و احیا ندارد.

نوشته رونمایی از واگذاری پانزده بنای تاریخی به بخش خصوصی با مشارکت صندوق احیا اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *