در کاهش لوسیزن فارس به تکمیل ۱۰۰ درصدی پروژه پرداخته‌ایم

«مازیار کامیاب» با بیان این که امروز وضعیت گردشگری استان فارس وارد لوسیزن و فصل کاهش گردشگر شده است، ‌اظهار کرد: وضعیت جوی همواره در این فصل منجر به کاهش سفر به استان فارس میشود و علاوه بر سایر مشکلات حوزه اقتصادی،‌ در این زمینه نیز به دنبال کاهش گردشگر، وضعیت اقتصادی ما نیز به رکود بیشتری همراه می‌شود.

وی با بیان این که به دنبال کاهش سفر و گردشگری،‌تمرکز خود را روی تکمیل ۱۰۰ درصدی پروژه گذاشتیم، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی ما تا ۹۰ درصد رسیده بود و برخی از اقدامات ما در راستای بهبود هر چه بیشتر تاسیسات هتل همچنان باقی مانده بود که در این فرصت به این موارد می‌پردازیم.

این مسئول با اشاره به این که ضریب اشغال هتل اکنون صفر درصد است،‌ تصریح کرد:‌ کاملا هتل خالی از گردشگر است و در حال بهبود برخی از اقدامات هستیم به طور مثال،‌ تاسیسات هتل در حوزه شبکه آبرسانی اهنی بود اما برای دوام این لوله ها،‌ در حال نصب لوله های برنجی هستیم.

وی با بیان این که در خصوص تبلیغات نیز در حال برنامه ریزی هستیم،‌ تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در این فصل و فرصت کم گردشگر در حال انجام هستیم،‌ تبلیغات برای جذل گردشگر در فصل پر گردشگر است در این خصوص بیلبوردهایی را در سطح استان با تبلیغات دو زبانه نصب کرده ایم.

این فعال اقتصادی با اشاره به این که لازم است، امتیازی برای فصل های کم گردشگر در نظر بگیرند،‌گفت: در فصل لوسیزن گردشگری،‌ نیازمند حمایت و درک متولیان دولتی هستیم تا در خصوص اجاره بها تخفیفاتی را در نظر داشته باشند تا بتوانیم با استفاده از آنها بخشی از خسارت کاهش گردشگران را جبران کنیم.

کامیاب با تاکید بر این که سرمایه گذاران در ایام کم گردشگر نیازمند توجه و حمایت دولت هستند، گفت: شرایط پیش بینی نشده کشور را باید درک کنیم و سرمایه گذاران را حمایت کنیم.

انتهای پیام

نوشته در کاهش لوسیزن فارس به تکمیل ۱۰۰ درصدی پروژه پرداخته‌ایم اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *