تمدید مهلت دریافت اسناد مزایده احیای سیزده بنای تاریخی

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، با برگزاری مزایده از سوی صندوق توسعه واحیا، مسئولیت مرمت، احیا و حق بهره‌برداری در مدت معین مربوط به سیزده بنای تاریخی و فرهنگی در هفت استان و در شهرهای اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کرمانشاه و لرستان به مردم واگذار می‌شود.

مهلت دریافت اسناد این مزایده از سامانه ستاد ایران، از هشت صبح روز یکشنبه ۲۸/۰۵/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه ۰۶/۰۶/۱۴۰۳ اعلام شده بود ه که تا پنج‌شنبه ۰۸/۰۶/۱۴۰۳ تمدید شده است.

همچنین آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها نیز ساعت ۱۹روز دو‌شنبه ۱۹/۰۶/۱۴۰۳ خواهد بود. پیشنهادهای واصله در ساعت ده صبح روز سه‌شنبه ۲۰/۰۶/۱۴۰۳ در جلسه کمیسیون مزایده واقع در میدان بهارستان عمارت مسعودیه و از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) به آدرس www.setadiran.ir باز و بررسی می‌شود.

این بناها شامل خانه رجالیان در شهر اصفهان، قلعه پوراشرف در شهر دره‌دشت استان ایلام، عمارت والی‌کهره در روستای والی‌کهره استان ایلام؛ عمارت حاج رئیس بوشهر، خانه آزاده چالشتر شهر چالشتر استان چهارمحال و بختیاری؛ قلعه امیرمفخم دزک شهر کیار استان چهارمحال و بختیاری، قلعه اسفندیارخان بختیاری در شهر فرخشهر استان چهارمحال و بختیاری، قلعه صمصام‌السلطنه در شهر شلمزار استان چهارمحال و بختیاری، قلعه سورک در شهر فرخشهر استان چهارمحال و بختیاری، خانه نیلساز در شهر دزفول استان خوزستان، خانه سوزنگر در شهر دزفول استان خوزستان، کاروانسرای ماهیدشت در شهر کرمانشاه و خانه بهرامی در شهر خرم‌آباد استان لرستان است.

لازم به ذکر است فرآیند اجرایی این مزایده، با هدف شفافیت هرچه بیشتر و اجرای سریع‌تر، به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد (تدارکات الکترونیکی دولت) انجام می‌شود. اسناد مزایده مربوط به سیزده بنای تاریخی و فرهنگی است که هر بنا به صورت جداگانه واگذار می‌شود.

نوشته تمدید مهلت دریافت اسناد مزایده احیای سیزده بنای تاریخی اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *