کارشناسان پیشکسوت به خانواده صنایع‌دستی باز می‌گردند/ مخالف جابجایی اتوبوسی هستیم

«سیدحسین علوی» صبح امروز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ در این مراسم با بیان این که نیروی انسانی توانمند در مجموعه‌های اداری، رکن اصلی توفیق در خدمتگذاری کارآمد به مردم است، اظهار کرد: بدون سرمایه انسانی باتجربه و دلسوز امکان پیشرفت در کارهای بزرگ وجود ندارد از طرفی با توجه به مضایق درست و به‌جای قانونی در جذب نیروی انسانی جدید، کاستی‌های نیروی انسانی باید در صورت امکان، از درون همان مجموعه جبران شود چرا که جابجایی‌های اتوبوسی شایسته بدنه کارشناسی نظام اداری کشور نیست.
وی به برگزاری نشست‌های متعدد با پیشکسوتان و کارشناسان صنایع دستی اشاره کرد و گفت: ما برای موفقیت باید از نظرات، انتقادات، پیشنهادات و ایده‌های فعالان و پیشکسوتان حوزه صنایع دستی استفاده کنیم.
به گفته این مسئول قانون حمایت از هنرمندان، صنعتگران و فعالان صنایع دستی مصوب سال ۱۳۹۶ مجلس شورای اسلامی اکنون تماما به مرحله اجرا درآمده و در گام بعدی نسبت به تثبیت حرکتی بزرگ تلاش می‌کنیم.
وی با تاکید بر این که با توجه باید از ظرفیت‌های مغفول استفاه بهینه شود، گفت: از آنجایی که کمبود نیروی‌های متخصص در مجموعه صنایع دستی وجود دارد باید از ظرفیت‌های توانمند مغفول استفاده بهینه داشته باشیم تا مطابق فرمایشات خداوند در قران، کار را به اهل آن که همانا کارشناسان زبده و با تجربه هستند، بسپاریم.

انتهای پیام

نوشته کارشناسان پیشکسوت به خانواده صنایع‌دستی باز می‌گردند/ مخالف جابجایی اتوبوسی هستیم اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *