قوانین دست و پا گیر برای سرمایه گذاری اصلاح شود

«حداد عادل» با بیان این که وزارت خانه باید قوانین دست و پا گیر را تغییر دهد و در مجلس اصلاح کند، گفت: حالا که رویکردی جدید پیدا شده برخی قوانین ممکن است دست و پا گیر باشد و باید عقلانه اصلاح و موانع از پیش پای سرمایه گذار برداشته شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر این که اگر کسی سرمایه گذاری کرد پس از یکسال بعد دوباره بنایش را به مزایده نگذارند، نسبت به ازافیش دوره واگذاری بناها به سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: چراکه چندسالی طول میکشد تا سرمایه گذاری آن به بار نشیند و باید این مسئله مهم را مد نظر داشته باشیم.

عادل با بیان این که کاروانسراهای ایران بهترین جاذبه گردشگری هستند، گفت: گردشگران خارجی وقتی به کشوری سفر می کنند جادبه ای را میخواهد ببینید که در کشورشان وجود نداشته باشد چرا که اگر به ساختمان های امروزی است خودشان بهتر از انها را دارند لذا آمده اند تا چنین میراثی را امروز در کشورمان ببینند.

وی با تاکید بر این که میراث فرهنگی سرمایه ای است که در طول تاریخ نیاکانمان برای ما به جای گذاشته اند، گفت: این میراث فرهنگی، معدن گنجی بالقوه است که باید با احیا و مدیریت بخش خصوصی آن را به فعلیت برسانیم.

نوشته قوانین دست و پا گیر برای سرمایه گذاری اصلاح شود اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *