فعالان گردشگری در برنامه توسعه هفتم مشارکت کنند

 

علی اصغر شالبافیان با بیان اینکه توسعه گردشگری موضوعی یکی از راه کارهای پایدار کردن مزیت نسبی گردشگری است، گفت: استفاده از ظرفیت های کمتر توجه شده یکی از سیاست گذاری‌های ما بود که در این راستا میزهای تخصصی گردشگری را راه اندازی کردیم. 

وی افزود: توسعه گردشگری موضوعی و محصولات جدید گردشگری از طریق این مسیر قابل پیگیری است. 

این مسئول با بیان اینکه تجاربی که در گستره کشور وجود دارد امکان بارور کردن و توسعه محصولات گردشگری جز با خود شما وجود ندارد، گفت: تلاش کردیم ذی نفعان هر حوزه را در این زمینه مشارکت بدهیم. 

وی با بیان اینکه تدوین سند راهبردی گردشگری خوراک نیازمند اهتمام تمام ذینفعان است، گفت‌: در حوزه های دیگر مانند گردشگری سلامت نیازمند مشارکت صاحب نظران و ذی نفعان هستیم که اقدامات و فعالیت‌هایی که باید در هر حوزه باید انجام شود مشخص شوند. 

وی تاکید کرد: برای تدوین برنامه توسعه هفتم نیازمند این هستیم که همه مشارکت کرده و پیشنهاد دهند و بنا داریم به نحو مقتضی از این حوزه استفاده خواهیم کرد و پیشنهادات شما را غنیمت می‌شماریم و امیدواریم قوای سه گانه اقدامات موثری داشته باشند. 

انتهای پیام 

نوشته فعالان گردشگری در برنامه توسعه هفتم مشارکت کنند اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *