صنایع دستی حلقه مفقوده خانواده سالم است /لزوم ارتقای سهم صنایع دستی در بازار جهانی

مریم جلالی با بیان اینکه وی با بیان اینکه صنایع دستی تک بعدی نیست گفت: ما متولیان تولید هستیم و این رابطه چند بعدی است و باید باهم چند بعدی اقدام کنیم.
این مسئول با بیان اینکه من در موقعیت شنیدن هستم، گفت: با توجه به انتصاب یک ماهه من، دست تقدیر من را جایی گذاشته که برای آن سالها زحمت کشیدم و توسعه خانواده محوری را مبنای خودم قرار دادم و در این مدت دریافتم که حلقه گم شده خانواده سالم تولید صنایعی است که به درد کشور بخورد و هویت ایرانی را نشان دهد.
وی به تنوع و تولید صنایع دستی اشاره کرد و گفت: سهممان در بازار جهانی بسیار کم است و باید در کنار تنوع و تولید این شاخصه را ارتقا دهیم و باید اسارت تکنولوژی را از خودمان برداریم، از طرفی در خصوص استان البرز باید بدانیم که البرز نماد تبلور ایران است و صنایع دستی در تبرج گردشگری و ابهت میراث فرهنگی گم شده بود و اکنون وظیفه ماست تا صنایع دستی را در بین گردشگری و میراث فرهنگی، اهمیت پیدا کنیم.
این مسئول با بیان اینکه محصول و مشتری و سازمان رابطه سه جانبه دارند، گفت: باید باهم همگرایی داشته باشیم چرا که صنایع دستی کلید حل بحران‌های اقتصادی و فرهنگی است و البته که در آن تردیدی هم وجود ندارد لذا امروز نمی‌خواهم از آنچه داشتیم صحبت کنم.
وی افزود: افق نگاهمان به سمت فردا میندازیم که فردا قرار است چه شود و ما چه نقشی داریم.
این مسئول با بیان اینکه ما شغل و در کنار آن نقشی بر عهده داریم، گفت: این نقش آفرینی بسیار اهمیت دارد، البته برکت لحظه ها را در همگرایی میبینم که هر کداممان با کوله باری از تجربه و دانش کنار هم بیاییم و تبدیل به عمل شویم.
وی با بیان اینکه امروز ما قرار است معاونت و همراهی کنیم، گفت: باید باهم تیم یا خانواده شویم چرا که برای خانواده شدن کنار هم هستیم و امروز فرصتی است که حرف بزنیم و سپس به همگرایی و جمع‌بندی برسیم.
این مسئول با بیان اینکه باید اشتیاق و انرژی در صنایع دستی ایجاد شود، گفت: موانعی وجود دارد که باید از آن گذر کنیم و این مشروط به انتقال تجربه، انگیزه و توانمندی‌های شما به باید به من است.
وی با تاکید بر اینکه باید ذهنیتمان را بسازیم و این مقوله بسیار مهم است، گفت: اینکه در گذشته کمال الملک اولین مدیر اداره منافع عامه تلقی می‌شده است، یعنی منافع ملی دست ماست و اگر کوتاهی شده و صنایع دستی صدایی نداشته باید اصلاح شود و ما دور هم جمع شده ایم که صدای صنایع دستی باشیم.
این مسئول با بیان اینکه قابلیت و فرصت و انگیزه ادله‌ای است که شما اینجا هستید، گفت: باید تلاش کنیم تاثیرگذار باشیم و بتوانیم موثر اقدام کنیم.

نوشته صنایع دستی حلقه مفقوده خانواده سالم است /لزوم ارتقای سهم صنایع دستی در بازار جهانی اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *