سقف تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۰ به ۱۲۰۰ میلیارد رسید

سید عزت‌الله ضرغامی در مراسم افتتاح هتل کاروانسرای وکیل با بیان اینکه صندوق احیا و توسعه کارنامه خوبی با همه مدیریتهای قبلی دارد و اتار آن را می‌بینیم البته برخی از طرح ها هم موفق نبوده و واگذاری‌ها موفق نبوده است.
وی افزود‌: هتل کاروانسرای وکیل با این سطح و زیربنا و تلفیق مناسب سنت و مدینیته از مصادیق ارزشمند و موفقی است که است سیاست درست است و باید تداوم یابد.
وی با بیان اینکه انگیزه اصلی فعالیت‌های گردشگری عشق است گفت: سرمایه گذاری در این حوزه در وهله اول عشق به میراث معنوی و میراث فرهنگی است و اگر کسی انگیزه برای کاری داشته باشد با هزار مانع آن را انجام می‌دهد و بالعکس لذا انگیزه در وهله اول عشق و ایمان است.
این مسئول با بیان اینکه این بنا زیر بار مهمان است و با اطمینان افتتاح می‌شود، گفت: با زحمتی که مجلس و دولت سیزدهم کشیده تبصره ۱۸ که در سال ۱۳۹۹ سقف ۳۰۰ میلیارد بود در سال ۱۴۰۰ سهم میراث و گردشگری و صنایع دستی ۱۲۰۰ میلیارد سهم ما شده است چرا که عملکرد خوبی داشته و جزو سه دستگاه اول دولت بوده است.
ضرغامی تصریح کرد: این مبلغ با سهم بانک‌ها ۲۰ هزار میلیارد تومان است و سهم استان کرمان در عین حال سهم فوق العاده است و ۸۰۰ میلیارد تومان سهم کرمان در گردشگری و ۹۰ میلیارد تومان در حوزه میراث فرهنگی است تقریبا سهم استان کرمان به اندازه سهم کل وزارت خانه در سال گذشته است.

نوشته سقف تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۰ به ۱۲۰۰ میلیارد رسید اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *