سرپرست پایگاه بسیج شهید متولیان صندوق توسعه و احیا معرفی شد

جلسه شورای مدیران صندوق توسعه و احیاء با حضور معاونین، مدیران و مشاوران این مجموعه صبح روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت برگزار شد. در این نشست موضوعات مختلفی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. از جمله این موضوعات برنامه ریزی درباره برنامه های صندوق احیاء برای هفته میراث فرهنگی بود. به این بهانه برنامه های متنوعی از جمله دعوت از کودکان و نوجوانان و بویزه دانش آموزان برای بازدید از بناهای تاریخی به منظور آشنایی با میراث ملموس و ناملموس کشور، برگزاری جشنواره عکس هم در رابطه با فرایند قبل و بعد مرمت بناهای تاریخی و هم میزبانی از جشنواره های مرتبط با حوزه میراث فرهنگی در بناهای تاریخی، نشست با بهره برداران بناهای تاریخی به منظور احصا و رفع موانع و مشکلات آنها، انتشار فراخوان عمومی واگذاری بناهای تاریخی و … در دستور کار است که با همدلی و مشارکت تمامی عوامل مرتبط با این حوزه اجرا خواهد شد.
از طرفی درباره مقدمات افتتاح چند بنای تاریخی جدید که فرایند مرمت و آحیاء آنها پایان یافته و آماده بهره برداری است تبادل نظر شد. طبق برنامه ریزی انجام شده، طی دو هفته آینده این بناها با حضور وزیر محترم میراث فرهنگی و یا قائم مقام محترم ایشان به بهره برداری برسد.
در این نشست همچنین درباره تهیه فرم ارزیابی عملکرد مدیران استان ها و سند پشتیبان ساختار تفصیلی صندوق توسعه و احیاء بحث و تبادل نظر شد.
در پایان نشست نیز جناب آقای نیما لبافی به عنون سرپرست پایگاه بسیج شهید متوسلیان صندوق توسعه و احیاء و نماینده واحد گزینش معرفی شد.

انتهای پیام

نوشته سرپرست پایگاه بسیج شهید متولیان صندوق توسعه و احیا معرفی شد اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *