تودیع و معارفه مدیرعامل جدید صندوق برگزار شد

مراسم تودیع «هادی میرزایی» مدیرعامل سابق و معارفه «حسین ساری» مدیرعامل جدید و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی در دفتر قائم مقام وزیر میراث فرهنگی برگزار شد.

این مراسم با حضور «علی دارابی» قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون میراث فرهنگی، «سعید اوحدی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، «مریم جلالی» معاون صنایع دستی، «علی طلوعی» رئیس حوزه ریاست و اعضاء هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این مراسم «حسین ساری» به عنوان مدیرعامل جدید و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی معرفی شد.

گفتنی است تحصیلات «حسین ساری» در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه های صنعتی شریف و تربیت مدرس و دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی است.

بررسی سوابق حرفه ای او نشان می دهد که وی فعالیتش را با عنوان معلم دینی در آموزش و پرورش آغاز کرده ، از سال ۱۳۶۹ برنامه سازی ، پخش و نظارت و سردبیری رادیو را تجربه کرده و برای شش سال مدیر شبکه قرآن سیما ، بعد هم مدیر شبکه رادیویی قرآن و مدت کوتاهی هم رییس شبکه قرآن سیما بوده است.

مدیریت شبکه آموزش ، ریاست مرکز پویانمایی سازمان صدا و سیما، مدیریت شبکه قرآن و معارف صدا و سیما ، مدیریت پخش و نظارت صدا ، عضویت در هیأت امنای جهاد دانشگاهی و عضویت شورای سیاست گذاری مسابقات بین المللی دانشجویان از دیگر سوابق حرفه‌ای وی محسوب می‎شود.

انتهای پیام

نوشته تودیع و معارفه مدیرعامل جدید صندوق برگزار شد اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *