توانمندسازی افراد در منطقه آزاد با تسهیل امور محقق می‌شود

«هادی میرزایی» در نشست توانمندسازی بانوان کشور در منطقه آزاد، با بیان این که هنرمندان کشور ما به بازار صنایع دستی باید وارد شوند اما هنوز در بازار ایران صادراتی ندارند، گفت: بخشی از مشکلات حوزه تولید ما به دلیل عدم تسهیل حوزه صادرات و شرایط فروش و توانمندسازی قابلیت‌های مورد نیاز است.

وی با اشاره به بهره برداری ۵۲ بنای تاریخی در کشور تصریح کرد: در این زمینه بانوان و آقایان هنرمند فعال مشغول شده‌اند و  بناداریم که در توزیع ارائه خدمات فروشگاهی و حمایتی در واگذاری بناها با نگاه فروشگاهی این فرصت در اختیار بانوان قرار بگیرد.

این مسئول افزود: در واگذاری‌ها با رویکرد صنایع دستی نیز اولویت در واگذاری به فعالان و پیشکسوتان بود و این ماموریت ما را در توانمندسازی بانوان و استفاده از ظرفیت‌های ما ارتقا می‌دهد به طوری که یکی از فواید آن تاثیرگذاری و کارافرین بودن افراد است.

میرزایی در پایان با اشاره به این که در حوزه صنایع دستی قریب ۹۰ درصد افراد فعال کسب و کاری مستقل دارند، گفت: با توجه به ظرفیت منطقه آزاد لازم است که برای توانمند کردن افراد در منطقه آزاد با تسهیل امور و رفع دغدغه‌ها بتوانیم اقدام موثری را در این بابت انجام دهیم.

انتهای پیام

نوشته توانمندسازی افراد در منطقه آزاد با تسهیل امور محقق می‌شود اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *