امیدواریم نمایندگی صندوق توسعه و احیا مشکلات زیادی را در یزد حل کند

فاطمی مهمترین ویژگی یزد را وجود منابع انسانی یزد دانست و گفت: برای مثال، یک روحانی یزدی گوشه‌ای از یک مسجد خضر شاه را تبدیل به موزه کرده است و مصداق آن در کجای کشور وجود دارد؟
این مسئول با بیان اینکه باید ضمن ایجاد و فراهم کردن این زیرساخت‌ها مزیت موجود در استان و گفتمان پیرامون این مسئله شناسایی شود، گفت: همه مردم باید خود را حافظ میراث فرهنگی بدانند و مسئول و غیرمسئول باید برای خودشان وظیفه و پیوست معرفی کنند.
او با بیان اینکه ایجاد ساختار معاونت گردشگری در استان را پیگیری کردیم، گفت: یک قرارگاه هماهنگی که همه را آنجا بیاورد و همه را گردآوری و بسیج کند لازم بود که تلاش کردیم این ظرفیت را شکوفا کنیم. این مسئول تاکید کرد دغدغه صندوق در خصوص نگاه صرف اقتصادی شهرداری را مرتفع خواهیم کرد.
استاندار با بیان اینکه من برای اولین بار در کشور در خصوص مدیریت شهری، تمام تیم استانداری را به صورت ماهانه صحن شورا میبرم، گفت: پیگیری اینگونه امور در دست اقدام است.
فاطمی مهمترین انتظار از شورا و شهرداری را توسعه گردشگری دانست و گفت: امیدوار هستیم نمایندگی صندوق توسعه و احیا بسیار دغدغه مند مشکلات و مسائل موجود را به اهتمام شهرداری دنبال کند.
او به دغدغه‌مندی انتصاب مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این انتصاب توانسته است نقش موثری داشته باشد.
استاندار به ظرفیت معادن و بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: برای حفظ و زیست پذیر کردن بافت از این منابع به خوبی استفاده خواهیم کرد که به طور تخصصی در این خصوص گفتمان و نشست خواهیم داشت.

نوشته امیدواریم نمایندگی صندوق توسعه و احیا مشکلات زیادی را در یزد حل کند اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *