شرح وظایف دفتر مدیرعامل
مدیر حوزه مدیرعامل
خانم رقیه بهرام نژاد
شرح وظایف دفتر مدیرعامل:
– برقراری ارتباط و ایجاد هماهنگی لازم بین کلیه واحدهای مؤسسه.
– هماهنگی فعاليتها و عملکرد افراد تحت سرپرستی و اعمال راهنماييهای لازم به منظور پيشبرد و حسن اجرای وظايف از سوی مدیرعامل. – ایجاد مکانیزم های مناسب جهت پیگیری مکاتبات در واحدهای مختلف .
– تهیه و تنظیم برنامه ملاقات کارکنان , مسئولین و سایر مراجعین با مدیرعامل مؤسسه .
– فراهم آوردن زمينه هاي لازم جهت حسن ارتباط متقابل مردم ، كاركنان و مديران با مدیرعامل مؤسسه.
– ارتباط مستمر با حوزه ریاست و معاونت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری.
– رسیدگی به امور مراجعان حوزه دفتر مدیریت و ارائه راهنماییهای لازم به آنان.
– انجام امور ارجاعی از سوی مدیرعامل اعم از مکاتبات , ارجاعات , ملاقاتها و ابلاغ دستورات صادره به معاونین و مشاورین و سایر مسئولین ذیربط و در صورت لزوم پیگیری آنها تا حصول نتیجه نهایی .
– برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت شرکت مدیرعامل در جلسات، سمینارها و همایش های درون و برون سازمانی.
– تنظيم برنامه جلسات ماهانه کميته ها و کميسيون ها .
– کنترل نامه های فيزيکی رسيده به دفتر مدير عامل .
– کنترل نامه های رسيده از طريق اتوماسيون اداری .
– نظارت بر نگارش پيش نويس مکاتبات مورد نظر مدير عامل با داخل و خارج از موسسه از طرف حوزه های مختلف مسئول اقدام.
– رعايت اقدامات امنيتي و حفظ اطلاعات در اختيار بلحاظ جلوگيري از افشاء و سوء استفاده .
شماره تماس:
021-33992020