۴۲ مجموعه در دست طراحی هستند

به گزارش صابتا و براساس گزارش عملکرد صندوق توسعه و احیا در سال ۱۴۰۰، ۲۲ مجموعه از استان‌های اذربایجان شرقی، اذربایجان غربی، سه مجموعه از اصفهان، یک مجموعه از ایلام، بوشهر، تهران و خراسان رضوی واگذار شده است، دو مجموعه از سمنان، یک مجموعه از فارس، قزوین، کرمانشاه، کرمان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و یزد مجموعه‌های واگذاری شده در مرحله مرمت هستند.

البته در خصوص مجموعه‌های واگذاری شده در مرحله طراحی نیز به ۴۲ مجموعه شاهد هستیم که در اذربایجان شرقی، اذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، اسلام، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، تبریز، ماکو، اصفهان، ۱۵ کیلومتری مهران، شهرستانک، بوشهر، تهران، شهرکرد، بشروئیه و دزفول مجموعه‌هایی در مرحله طراحی هستند.

در خصوص تعداد جلسات کارشناسی و فنی به منطور بررسی وضعیت بناها نیز براساس این آمار از برگزاری ۱۳ نشست شورای فنی اقتصادی در سال ۹۶ به ۲۶ نشست در سال ۱۴۰۰ رسیدیم در عین حال تعداد جلسات کمیته کارشناسی نیز از ۴۸ نشست در سال ۹۶ به ۵۴ نشست افزایش یافته است.

البته ماحصل این نشست‌ها بررسی وضعیت بناهای تاریخی و امار و ارقام عنوان شده و تلاش شده است تا این نشست ها همراه با دستاورد و در راستای بهبود وضعیت بناهای تاریخی و با هدف بررسی وضعیت آن‌ها و با حداکثر کیفیت برگزار شود.

انتهای پیام

نوشته ۴۲ مجموعه در دست طراحی هستند اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *