۱۶ بنای تاریخی مطروحه در شورای فنی اقتصادی دوره جدید مدیریت

«مریم السادات طباییان» منشی جلسات شورای فنی اقتصادی و دبیر کمیته های کارشناسی داخلی فنی با بیان این که برگزاری این شوراها نیازمند سپری شدن فرایندی در واحد فنی و کمیته‌هاست، اظهار کرد: پروژه ها به دفعات مورد بررسی قرار گرفته و پس از نظارت مدیران پروژه و همچنین رییس واحد طراحی وارد کمیته داخلی می‌شوند در نهایت نیز کمیته داخلی طرح‌ها را کارشناسی کرده و به شورا ارجاع می‌دهد.

وی با اشاره به این که در شورا نهایتا طرح برای اخذ مصوبه آماده می‌شود گفت: ماحصل اعلام نظر کمیته داخلی به سرمایه گذار و همچنین بررسی‌های کارشناسی، در شورا براساس بررسی های تخصصی مشمول اخذ مصوبه اجرا خواهد شد.

این مسئول افزود: در این شورا اقداماتی مانند لکه گذاری احیا، مداخلات سازه ای، ساخت میان افزا و … موارد خاص و حساسی هستند که بررسی شده و مصوبه دریافت میکنند.

وی با اشاره به شروع دوران مدیریت حسین ساری مدیرعامل وقت صندوق توسعه و احیا تصریح کرد: همزمان با دوران مدیریت وی تاکنون یعنی مصادف با شروع دوره جدید مدیریت در صندوق توسعه و احیا ۱۶ بنا در شورای فنی اقتصادی صندوق توسعه و احیا مطرح شده است.

طباییان با بیان این که مجموعه چرخاب اردکان (شامل ۵ بنا) در شورای فنی شهریور ماه مطرح و شامل مصوبه شده است، گفت: مجموعه ماکو (شامل ۵ بنا)، اتاق آیینه شهرکرد و خانه گلشن بوشهر به ترتیب شامل عدم دریافت مصوبه و دو مجموعه بنا نیز شامل اخذ مصوبه شده‌اند.

وی با اشاره به این که در شورای فنی آبان ماه بناهای حمام مریان تالش، خانه اسماعیل مرغون یزد و خانه اذین بوشهر مصوبه دریافت کردند، گفت: خانه کازرونی یزد که در این جلسه شورا مطرح شده بود نتوانست مصوبه دریافت کند.

منشی جلسات شورای فنی اقتصادی و دبیر کمیته های کارشناسی داخلی فنی با بیان این که در شورای فنی بعدی همین ماه پروژه های مجموعه ماکو شامل ۵ بنا و همچنین عصارخانه شهید عصاری (آران و بیدگل) همگی شامل دریافت مصوبه شدند، گفت: در شورای فنی آذرماه طرح مرمت و احیاء حمام شاه اصفهان نتوانست مصوبه دریافت کند، خانه ناصح­زاده تبریز، خانه کازرونی و خانه کازرونیان شیراز نیز به ترتیب توانستند مصوبه لازم را برای اجرا دریافت کنند.

انتهای پیام

نوشته ۱۶ بنای تاریخی مطروحه در شورای فنی اقتصادی دوره جدید مدیریت اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *