نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برگزار شد

پایگاه خبری صابتا- در این نشست تاکید شد که فعالیت ستاد هماهنگی سال تنها محدود به ایام نوروز نبوده و در طول سال فعال خواهد بود.

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی در این نشست (سوم فرودین) با تاکید بر اینکه بیش از ۲هزار برنامه متنوع در پایگاه‌ها و بناهای تاریخی ما برگزار شده است گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر وظیفه برنامه‌ریزی و هماهنگی سفرها را در طول سال دارد و با تاکید مهندس ضرغامی این فعالیت‌ها بعد از ایام نوروز و در طول سال ادامه خواهد داشت. او افزود: با حجم عظیمی از سفرها روبه‌رو هستیم و با توجه به اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی است و ملاک ارزیابی‌ها ارائه خدمات و رضایتمندی مردم است، امیدواریم خادمان خوبی باشیم.

معاون میراث‌فرهنگی کشور تاکید کرد: در شب تحویل سال شاهد استقبال گسترده مردم در پایگاه‌های ملی و جهانی میراث‌فرهنگی بودیم. ۲۶ پایگاه ثبت جهانی و صد پایگاه ملی داریم که مقصد سفرهای مردم در ایام نوروز هستند. قریب به ۷۹۰ موزه در سطح کشور داریم که ۲۶۴ موزه مربوط به وزارت میراث‌فرهنگی است. این مجموعه‌ها در طول نوروز آماده خدمت به مردم هستند.

دارابی با اشاره به اینکه بنا به دستور مهندس ضرغامی تلاش کردیم تا ازدحام برای دریافت بلیت شکل نگیرد گفت: مقدمات گسترده‌ای برای ثبت خاطرات خوب سفر و کم خطر برای مردم اندیشیده شده است و امیدوارم مردم سفر خوبی در نوروز داشته باشند.

قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور تاکید کرد: پس از نوروز دستگاه‌های برتر عضو ستاد هماهنگی را انتخاب و تقدیر می‌کنیم. همچنین نقاط آسیب و ضعف و قوت را شناسایی واطلاعات سفر نوروز تحلیل و ارزیابی می‌شود تا در فصل‌های بعدی گردشگری در طول سال از آنها استفاده شود.

نوشته نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برگزار شد اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *