مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی میراث‌فرهنگی تمدید شد

 

بر اساس اعلام وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، این مهلت با توجه به درخواست هنرمندان و فعالان تولید محتوا در حوزه‌های مختلف تمدید شده است. مهلت ارسال آثار پیش‌تر تا ۱۵ شهریور اعلام شده بود که با تغییر جدید، علاقمندان می‌توانند تا اول مهر برای ثبت‌نام به پایگاه جشنواره به آدرس https://ch-festival.mcth.ir/ مراجعه کنند.
نخستین جشنواره ملی میراث‌فرهنگی با هدف افزایش سواد رسانه‌ای هنرمندان و مردم در حوزه میراث‌فرهنگی، افزایش خلاقیت در بازآفرینی و معرفی میراث‌فرهنگی کشور، ایجاد بستر نوین، دانش‏‌بنیان و اشتغال‏‌آفرین برای معرفی میراث‌فرهنگی به مخاطبان عام و خاص، تشویق هنرمندان، تولیدکنندگان محتوا و نهاد‌های متولی تولید محتوا به‌ویژه تولیدات مردمی، گسترش دامنه مخاطبان داخلی و علاقه ‏مندان خارجی میراث‌فرهنگی کشور، تلاش برای ارتقای راه‌های معرفی میراث‌فرهنگی با بهره‌گیری از ابزار‌های هنری سنتی و فن‌آوری‌های نوظهور و رسانه‌‏های نوپدید و ترویج آثار مرتبط به میراث‌فرهنگی ایران به میزبانی استانداری یزد در فصل پائیز در بخش‌های رادیو، تلویزیون، فیلم و فضای مجازی برگزار می‌شود.
بخش رادیویی شامل پادکست، نمایش رادیویی، مستند رادیویی، مستند گزارشی و psa، بخش سینمایی و تلویزیونی شامل: فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند، سریال، پویانمایی و عروسکی، مستند، کلیپ و نماهنگ، فضای مجازی شامل تولیدات کوتاه کاربرساخته موبایلی از جمله عکس، فیلم، کلیپ، نماهنگ، ویدئو کوتاه و موشن گرافیک است.
آثار ارسالی باید به معرفی میراث‌فرهنگی ملموس یا ناملموس ایران بپردازد و تاریخ تولید آن‌ها از اول فروردین ۱۳۹۸ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ باشد.

نوشته مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی میراث‌فرهنگی تمدید شد اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *