مقابله با هدر رفت بیت المال از رسالت‌های ماست

در اولین نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی اعضای شورای بسیج پایگاه شهید متوسلیان که در عمارت مسعودیه و به فرماندهی «نیما لبافی» برگزار شد، نیما لبافی فرمانده این پایگاه بسیج با بیان این که اعضای این شورا باید تعاملی چند جانبه با اعضای دیگر بسیج ادارات خصوصا وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته باشند، گفت: بسیج باید بتواند ساختار خود را در حوزه‌های فرهنگی و دیگر ابعاد نیز تقویت کند و بتوانیم با برنامه باشیم.

وی با بیان این که برنامه ریزی و چشم انداز یکی از مهمترین مباحث بسیج این پایگاه است، تاکید کرد: باید تمام اعضای شورا در این باره مشارکت کرده و برنامه‌های خود را ارائه داده و در انجام برنامه‌ها مشارکت و تقسیم کار داشته باشند.

این مسئول وظیفه بسیج را حفظ بیت المال و مقابله با هدر رفت آن دانست و تاکید کرد: باید بتوانیم فرهنگ استفاده درست و بهینه از بیت المال را که گاها به صورت غیرعمد نیز اتفاق میفتد را تقویت کنیم و در این خصوص احساس وظیفه و رسالت داشته باشیم از طرفی موضوع تعلیم و تربیت در بسیج بسیار مهمتر از سایر جنبه‌هاست.

لباف در پایان نیز از «علیرضا مسافر» مدیریت و فرماندهی مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و «هادی میرزایی» مدیرعامل صندوق توسعه و احیای میراث فرهنگی به علت همراهی و پیگیری در امور بسیج این پایگاه تقدیر کرد.

انتهای پیام

نوشته مقابله با هدر رفت بیت المال از رسالت‌های ماست اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *