برای رفع برخی مشکلات صنایع دستی برنامه ریزی میکنیم

حسین ساری نسبت به ضرورت بازدید از میراث طبیعی غار کتله خور تاکید کرد و گفت: برگزاری توری برای بازدید از این غار برای پرسنل در دستور کار قرار دارد.
وی در مورد دستاوردهای سفر به زنجان و بازدیدهای انجام شده تصریح کرد: در بطن این سفر تولیدکنندگان بومی صنایع دستی را دیدیم و درصدد برنامه ریزی برای رفع برخی از مشکلات با توجه داشته هایمان هستیم.
وی با بیان اینکه برخی از پیچیدگی‌های سازمانی مرتبط با نیروی انسانی است، تصریح کرد: باید چنین مسائلی را در صندوق احیا اصلاح کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه سایت صندوق توسعه و احیا در قیاس با تکنیک‌های تولیدمحتوا و جلوه های بصری و… نیازمند بروز رسانی است، گفت: باید محتوا و صفحه اول زیبا و جذاب باشد و بتواند در رنگ و محتوا مخاطبان عمومی و تخصصی را جذب کند.
وی افزود: باید فعالان و علاقمندان حوزه میراث فرهنگی بتوانند جذب سایت شوند لذا نیازمند این است که تولیدمحتوا در تمام قالبهای ویدئو، عکس، خبر و… صورت بگیرد.
ساری با اشاره به اینکه نمونه های داخلی و خارجی سایتهایی با کارکردهای مشابه را باید بررسی کنیم، گفت: از ظرفیت‌های متعدد بهره ببریم و متناسب با نیاز روز جامعه تخصصی و عمومی َراحی سایت مربوط به صندوق توسعه و احیا را داشته باشیم.

انتهای پیام

 

نوشته برای رفع برخی مشکلات صنایع دستی برنامه ریزی میکنیم اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *