آگهی مزایده صندوق توسعه و احیا منتشر شد/ جزئیات شرکت در مزایده اعلام عمومی شد

متن آگهی شامل دو تذکر و نکته مهم است که به ترتیب اینگونه به آن پرداخته شده است؛ «پیشنهاد دهنده می بایست قیمت پیشنهادی خود را به صورت اجاره بهای ماهیانه در زمان برگزاری مزایده درج نماید و ملاک قیمت ها در پاکت ج، مبلغ اجاره بهای ماهیانه پیشنهادی می باشد. درج پیشنهاد قیمت به اشکال دیگر از جمله سالیانه یا روزانه موجب رد پیشنهاد خواهد بود. »

و نکته مهمتر این است که «در صورت دریافت نکردن سند مزایده در آخرین مهلت اعلام شده ( ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۲۵/۱۱/۱۴۰۱ ) از سامانه ستاد الکترونیک دولت، متقاضی نمی تواند اسناد مدارک خود را برای مزایده بارگزاری و شرکت نماید.»

آگاهی اینگونه آغاز میشود که؛ «صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستبافت و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی که موسسه ای  وابسته به وزارت میراث فرهنگی،گردشگی و صنایع دستی می‌باشد در نظر دارد ۴مجموعه تاریخی ذیل را طبق مشخصات مندرج در اسناد مزایده از طریق مزایده عمومی به صورت قرارداد سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق استفاده و بهره‌برداری مدت معین از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir و طی تشریفات مزایده به اشخاص ( حقیقی و حقوقی ) واجد شرایط واگذار نماید.»

جزئیات تمام مزایده در این آگانی اعلام شده است به طوری که؛‌ «تمامی مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده‌گران و همچنین کمیته فنی و بازرگانی در زمان بازگشایی پاکت ها، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.لازم است علاقه مندان به شرکت در تمامی مزایدات و مناقصات صندوق توسعه و احیاء مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را انجام دهند.

لذا از كليه‌ی واجدين صلاحيت و درخواست‌كنندگان دعوت مي‌شود از تاريخ نشر آگهي، اسناد مزايده را از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرسsetadiran.ir یا پايگاه اينترنتي صندوق توسعه و احياء (chre.ir ) و يا پايگاه ملي اطلاع‌رساني مناقصات و مزایدات ( iets.mporg.ir ) دريافت نموده و طبق زمان بندی ذیل مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به درج پاکت ها در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرسsetadiran.ir اقدام نمایند.

نام و نشانی مزایده‌گزار : صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی به آدرس تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیاء / شماره تلفن ۰۲۱۳۳۹۹۲۰۱۶ و ۰۲۱۳۳۹۹۲۰۱۷ ( اداره سرمایه گذاری – داخلی ۳۲۶ )
نوع تضمین شرکت در مزایده ( پاکت الف ) : “تضمین شرکت در مزایده” فقط به صورت ضمانت‌نامه‌ی بانكي و يا پرداخت نقدي به شماره‌ی شبا ۳۵۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۰۶۶۰۶۳۷۵۰۶۹ IR بانك مركزي جمهوری اسلامی ایران به نام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی –  تمركز وجوه سپرده‌ی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی قابل واریز خواهد بود. مدت اعتبار ضمانت‌نامه‌ی بانكي تضمین شرکت در مزایده مي‌بايست با مدت اعتبار پيشنهادها (۶ماه) برابر باشد. پیشنهادهایی که برای مدت کمتری اعتبار داشته باشند، رد خواهند شد.
مهلت زمان دریافت اسناد مزایده از سامانه ستاد : از ۸ صبح روز یکشنبه ۱۸/۱۰/۱۴۰۱ لغایت تا ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۲۵/۱۰/۱۴۰۱
آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها : ساعت ۱۹روز یکشنبه ۰۹/۱۱/۱۴۰۱
زمان برگزاری کمیسیون مزایده : پیشنهادهای واصله در ساعت ۱۰ صبح روز چهار شنبه ۱۲/۱۱/۱۴۰۱ در جلسه کمیسیون مزایده واقع در خیابان آزادی، نبش بزرگراه یادگارامام، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سالن فجر و از طریق درگاه سامانه تدرکات الکترونیکی دولت ( ستاد) به آدرس setadiran.ir باز و خوانده می شود.
زمان و محل ارائه ضمانت نامه : اصل ضمانتنامه معتبر شرکت در فرآیند ارجاع کار تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه­شنبه ۱۱/۱۱/۱۴۰۱ به دستگاه مزایده گزار به آدرس تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیاء دبیرخانه تسلیم نموده و رسید آن را دریافت نمائید.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس :۰۲۱۱۴۵۶ سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد ) setadiran.ir
حضور شرکت کنندگان و یا نمايندگان تام الاختيار آنها با ارایه‌ی معرفي‌نامه در جلسه‌ی گشايش پيشنهادها اختیاری می باشد.
تنها به پیشنهاد یا پیشنهادهای ارسالی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ترتیب اثر داده می شود.
شركت در مزايده و دادن پيشنهاد تحت هيچ شرايطي حقي براي شركت‌كننده ايجاد نخواهد كرد و صندوق احیاء در رد يا قبول يك يا كليه‌ی پيشنهادها مختار است.
هزینه‌ی درج آگهی در روزنامه ،کارشناس رسمی دادگستری و طرح توجیه اقتصادی (fs ) از برنده‌ی مزایده اخذ خواهد شد.
ساير جزیيات و اطلاعات در اسناد مزايده درج شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه های ir و saabta.irمراجعه شود.

انتهای پیام

نوشته آگهی مزایده صندوق توسعه و احیا منتشر شد/ جزئیات شرکت در مزایده اعلام عمومی شد اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *