آژانس های مسافرتی خط مقدم گردشگری هستند / برنامه ریزی جدیدی برای گردشگری طبقه متوسط و متوسط به پایین انجام شود

سید عزت الله ضرغامی در مراسم افطاری انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور با بیان این که آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی خط مقدم گردشگری هستند، گفت: اقدامات شما بسیار بزرگ و ارزشمند است و آرمانی و فرهنگی و اقتصادی است.

وی با بیان این که دنیا باید با ایران آشنا شود، گفت: راهی جز این وجود ندارد لذا برای مقابله با ایران هراسی و ترویج انقلاب اسلامی و حرکت مردم هیچ راهی نداریم جز این که دنیا و حتی برخی از رسانه‌های جهت دار جهانی از خارج بیاید داخل و ایران را ببیند و خودشان باور کنند؛ حتی اگر مشکلات عدیده ای هم در مسیر گردشگری کشورمان وجود داشته باشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که دریچه جدیدی در حوزه گردشگری مانند روسیه و چین باز شده است، تصریح کرد: من توقعم از شما همکاران عزیز این است که برای این ظرفیت های جدید برنامه ریزی کنید.

وی با اشاره به این که گردشگری داخلی در نوروز افزایش داشت، گفت: متاسفانه براساس امار و بررسی‌های موجود، مراکزاقامتی سطح بالا ضریب اشغال خیلی خوبی داشتند اما با این که تعداد گردشگران افزایش داشته مرامکز اقامتی پایین تر ضریب اشغال نزولی داشتند و این مسئله اصلا قابل قبول نیست.

ضرغامی ادامه داد: احساس می‌شود که ضریب جینی افزایش یافته و آن افرادی که بحث مالی خوبی دارند به خوبی میتوانند سفر بروند و طبقه متوسط و متوسط به پایین متاسفانه نتوانستند از اماکنات اقامتی ارزانتر حتی استفاده کنند در حالی که گردشگری حق همه آنهاست و اقامتگاه های مربوطه نیز ظرفیت های خالی زیادی داشتند.

وی خواستار شد که انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور به عنوان یک وظیفه ملی، برنامه ریزی جدیدی برای گردشگری طبقه متوسط و متوسطبه پایین انجام دهند تا بتوانند علاوه بر رونق مراکز اقامتی کشور، وضع برخی از آنها هم خوب نیست هم این که شرایطی را فراهم کنیم که برای مردم از امکانات عزیز با طراحی شما استفاده کنند.

 

نوشته آژانس های مسافرتی خط مقدم گردشگری هستند / برنامه ریزی جدیدی برای گردشگری طبقه متوسط و متوسط به پایین انجام شود اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی صابتا|اخبار بناهای تاریخی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *